NOW IS THE TIME OF MY LIFE, RIGHT?!

Haha, idag är min sista chans att få med november 2010 i arkivet märkte jag nu. Jag har inte bloggat på över en hel månad, that's fucking crasy! Så nu får jag väll passa på så jag inte missar den här månaden i alla fall.

Egentligen har jag massa bilder att blogga om och saker som jag har gjort, men jag har inte haft tid och ork till att göra det på ett bra tag. Nu känner jag iaf att det är dags att sätta igång, för min egen skull, eftersom det trots allt är roligt att dela med sig av vardagen. Jag ska också börja med fler "onödiga" inlägg (tycker jag), som kommer vara om vardagen bara. Jag kommer ta så mycket bilder som möjligt och allt sånt shit och inte vara så kräsen om att bilderna ska vara perfekta, eller att det jag skriver om ska vara intressantast. Så jag kör på, på ett vardagsbloggande, för trors allt gör jag någonting eftersom jag innan inte haft tid till att blogga. Så nu sätter jag igång mina kära vänner som har tröttnat på Pencils inlägget, höhö.

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0