PENCILS



Sitter och myser i sängen med minna nya penslar. cousyy!! Var idag på smink och perukmakaren på söder med Mia och införskaffademig ett fulländas pensel sätt för 995 med en flaska brushclenser. Hade med mig 1000 kronor att handla för och skötte den budjeten ganska skapligt ;) tyg sättet lånar jag av Mia just nu tills jag sytt mig ett eget. Tänkte att det är kul att få göra sitt eget så blir det lite personligare och man kan pynta det hur man vill, och så är det billigare också. melike!! så ska jag bara komma igång och ha tid till att göra det också, men det är en annan femma!

Jag har faktiskt också fått mitt hår klippt av Mia, vilket var väl behövligt och väldigt uppskattat. Nu är det fräscht och fint!

Imorgon är de make som gäller i skolan så då är det dags för mina penslar att komma till användning och även min kreativitet förhoppningsvis!!:) xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0