UP IN THE AIR



(Bilder från Mias blogg)

Sitter just nu på praktiken i Stockholm. Här ska jag hålla till hela veckan för på lördag är det visningen på Stockholm hair dresser. Det kommer bli galet! Så nu är veckan för förberedelser, färga hår, klippa hår, dema smink, dema hårstyling, dema klädstyling, och alla sjuka förberedelser.Galet roligt och it is all up in the air!

Förhoppningsvis kommer visningen filmas så då ska jag länka lite om det går!

Där över har vi två bilder från filmningen som skedde förförra helgen i Roys studio. Min braiiga vän Evelina va modell och gjorde det strålande. Den blonda är Mia, min hadledare, som tillsammans med hela gänget skapat visningen som är i helgen. Denhär filminingen som gjordes på bilden över, är material till visningen så är ni där kommer ni se eve på storbild! Det tackar man inte nej till!

Nu ska jag forsätta denna dag. Här fick ni ett inlägg, vilket var ett tag sen, och det blir förhoppningsvis mer, om visningen, ska kolla om jag kan dokumentera tile efter fvisningen så jag inte visar för mycket ;)

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0