WTFFF, IM FEELING CRAZYBANANAS

Oj ojdå. Jag sitter helt upprymt och tänker på massa och är värsta förväntansfull till allt som egentligen är inget. Asså det är maratonlopp i mitt kreativa sinne där ideérna tävlar om att komma fram och vinna min uppmärkasamhemt, vet dock inte på vilket av allt jag ska väldja att tänka på, därför känner jag mig helt upp i varv och skulle vilja skrika ett fett glädjeskrik just nu, men det går ju inte. Jag är bara så förväntansfull till allt och vill börja spåna på allt som har med kreativitet och nya ideér att göra! Vad gör man då när klockan är elva och man sak gå och sova och vet att inget av dehär kommer kunna användas för ens imorgon. Jag kommer ha skitsvårt att somna kan jag ju medela! Allt ska bara bli så kul! Imorgon kör jag ju på praktiken så jag kommer få ut mina ideér snart. Måste bara sova lite först. xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0