LAST YEAR, THIS YEAR, NEXT YEAR



Amanda, Linn, Jag och Carolina på bilerna.

Ja bjuder på två bilder från nyår. Det är också de ända bilderna där man ser vad jag hade på mig, hade för smink och för frisyr. Tog inga nyårsoutfit bilder men får kanske sätta på mit kläderna igen och  ta kort och visa. För jag hade trottsallt min undebara byxdress som jag skrivit om för ett tag sen. Till den hade jag svart halvt over size kavaj, ett par gorgeous klackar från monki som jag kan visa sen för skojs skull, för att dem är så snygga och jag skulle vilja leva i dem för stunden. Sen hade jag örhängerna på bilden och en större passande ring. thats all.

Jag hade ett helt okej nyår. Middagen hos Evelina var underbar, både maten och sällskapet. Sen resten av kvällen var väll ingen höjdare men om man avslutar och börjar det nya året lite halvkasst så kan ju resten av året bara bli bättre, det känns ju bra!! Hoppas alla hade ett bra nyår och att inget dåligt hände!

Har legat i soffan och sängen hela dagen. Ätit en bajsäcklíg pizza som verkligen hade behövt vara good. Lyssnat på Maria Mena hela kvällen och sovit lite. Mitt humör är på extremt kännslosamt. Har miljader kännslor som gnistrar inom mig, har skrivit ner dem i min dagbok som kommer fram ibland. Har massa olika kännslor som inte kommer från nått specielt men dem känns något enormt just nu. jag vet inte riktigt vad jag ska ta mig till. jag kan inte öppna mig, har nog problem med att både släppa in och släppa ut, vilket tär en del på mig. Jag har lätt för att visa och berätta hur jag tycker och att vara älig, men när det kommer till kännslor så tar det stopp. varför?- ingen aning.

En sak jag kom på idag. Om det är så att ens själ lever flera liv tills den åstakommit det själen är som "utsädd" för att åstakomma, och att när den gjort det så dör den, då tror jag att det här är min själs sita liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0