18'T BIRTHDAYSELEBRATION FOR REBECCA



Första dejten med Rebecca idag, i alla fall efter att hon fyllt 18. Efter försök att se till så maten inte blev kall eller inte blev klar så blev det ätbart. Om inte ännu bättre än så! Bilden på maten gör den inte rättvis. Den lagades med kärlek och smakade som det, men utseendet, nej det sket sig. Paj med persikor, blåbär och hallon. Fantastiskt gott och färger livade upp. Pajen blev en ätbar sommarkännsla, så nu är jag fylld av båda. Den ni!

I vart fall lyckades jag. Jag kick-ass'ade! Positiva reaktioner från betraktarna - jag är förvånad själv! Ska somna glatt, förhoppningsvis tidigare än de senaste dagarna. Dock har andledningen till sena kvällar varit glädjande och gett positiv effekt på mig, så jag lider inte. Men nu ska jag passa på! Imorgon är det ny dag och jag ska fortsätta steka med morotsolja, fick veta att jag blivit brun vettni. Tack till de! xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0