ASLEEP 04.30

Hemma från Sara för en stund sen, typ tre timmar sen men har inte haft tid att skriva. Har varit en snäll dotter och städat åt mamma. Händer inte varje dag. Igår var jag, Amanda och Carro hos Sara. Vi kollade gammal VHS film, tonnårsliv. Resten av kvällen pratade vi om allt och inget. Jag och Amanda somna inte för ens halv fem. Vi låg och prata i 4 timmar. När vi släckta lampan och skulle sova var det kolsvart i rummet, 4 timmar senare var det ljust när vi skulle somna. Trotts lite sömn är jag ändå på glatt humör och pigg. Positiv till vardagen helt enkelt. Det trivs jag i. Nu ska jag baka lite.... som vanligt. Eller jag ska göra klart det jag bakade igår, bara rulla lite choklad. xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0